|
Sportiva-Italia Voor al het auto en autosportnieuws uit Italië / Nu ook sportiva-italia.hyves.nl / Alfa GT uitgezwaaid met jubileummodel met 3.2 V6 motor /Sportiva-Italia t-shirts te koop!
|
| Auteur |
Bericht |
Sportiva-Italia Site Admin
|
Geplaatst: Di mei 12, 2009 10:37 Onderwerp: Nieuws mbt het forum |
|
|
Vanaf nu maar een apart gedeelte voor nieuwtjes / wijzigingen mbt het forum.
09-05-2009: Afelopen woensdagavond uitval van mijn modem, waardoor ik een paar dagen geen gelegenheid had het forum bij te werken.
Ondertussen tot de conclusie gekomen dat de adapter, die voor de stroom zorgt, de boosdoener was en vrijdagavond een tijdelijke oplossing gevonden in de vorm van een adapter van een game-stuur, dat niet zo geschikt was voor een modem, maar wel liet zien dat het modem dus niet kapot was.
Een nieuwe multifunctionele adapter van de Media Markt bleek niet te werken, dus nòg altijd geen goede stroomvoorziening!
Zaterdag na wat sneupen in mijn onderdelen de weggegooid gewaande adapter van mijn vorige modem teruggevonden (in een doosje onder een stapel oude pc-onderdelen) en deze aangesloten: met succes!
Met de 'test'-adapter durfde ik de pc niet te lang aan te hebben, om doorbranden te voorkomen, dus vanaf zaterdagmiddag en -avond het grootste gedeelte van de tijd weer aan het bijwerken geweest en alles is weer bij de tijd.
Excuses voor het 'ongemak' en bedankt voor het begrip.
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo mei 17, 2009 13:34 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar is het modem tòch niet zo fris meer, want afgelopen week om de haverklap uitval van internet.. Zat ik het forum bij te werken: was de verbinding weg en kon ik niets meer..
Gaat weer lekker (NIET DUS!). Ik baal er natuurlijk stevig van, want ik loop nu hopeloos achter. Gisterenvoor het eten net de presentatie van de nieuwe Lancia Delta 1.8 Turbo geplaatst en wat denk je: na het eten lag internet weer plat (modem uitval, dus niet de provider zelf).
Laat op de avond wonderbaarlijk weer online, maar toen geen zin meer aan het forum te werken.
Vandaag maar weer opnieuw proberen..
Duizendmaal excuses, maar ik heb denk ik last van een 'spook' in mijn modem. Heb gisteravond toen internet weer tot leven kwam, direct een nieuw modem besteld (Fr!tzbox) bij XS4All.
Kan 1 à 2 weken duren, dus hopen dat het huidige modem nog wat blijft werken. Anders probeer ik vanaf een andere locatie aan het forum te werken. |
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di jun 16, 2009 18:45 Onderwerp: |
|
|
Ik krijg regelmatig foutmeldingen mbt emails vanaf het forum, waarvan ik niet kan achterhalen of mensen mij proberen te mailen,of dat het wat anders is.
Wie mij een bericht wil sturen, kan dat t beste via prive bericht doen op dit forum. Email vanaf t forum werkt denk ik niet... |
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo aug 19, 2009 01:01 Onderwerp: |
|
|
Er komen steeds meer gebruikers met een Gmail account, zijnde spammers e.d., dus om van al die neppers af te komen verwijder ik alle GMail accounts die ik bij de aanmeldingen zie!
Gratis accounts zijn geen probleem, maar omdat tot nu toe alle spammers/hackers van een Gmail account gebruik maken, ga ik al die aanmeldingen verwijderen..
Bedankt voor de medewerking! |
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za okt 17, 2009 19:33 Onderwerp: |
|
|
Ik merk ineens dat Sportiva-Italia net vier jaar geworden is (21-09-2005 opgtericht)!
Met de ontwikkelingen uit Italië, vond ik het toch tijd even m'n gal te spuien:
Het begint me op te vallen dat er steeds meer 'blogs' e.d. komen, die claimen dè site voor het autonieuws uit Italië te zijn, maar in de meeste gevallen is het meer een groepje vrienden die interessant doen op dat forum.
Helemaal bont is het als bekende autosites (bv Autoblog) info daarvandaan halen, terwijl het hier al heeft gestaan.
Zelfs al is het nieuw; als ik dan vanuit Sportiva-Italia iets doorgeef, wordt ik met zwijgen begroet..
Ik gun iedereen een eigen hobby-site of blog, maar de manier waarop velen zich presenteren als DE bron voor het nieuws..
Sportiva-Italia bestaat al sinds 21 September 2005! Weliswaar eerst als club, maar ook met een topic autonieuws. Blijkbaar alleen omdat Sportiva-Italia niet Sportiva-Italiablog heet, wordt deze site niet serieus genomen..
In tegenstelling tot veel andere sites, vermeld ik wèl keurig de bron. Ik ben zelf ook geen journalist, dus moet zelf zoeken naar informatie. Aan www.italiaspeed.com heb ik gelukkig een goeie bron.
U als bezoeker van Sportiva-Italia mag zelf weten welke site(s) u leest, maar bedenk dat velen het nieuws ook ergens anders vandaan hebben, maar dat ze zich voordoen als journalist!
Vriendelijke groeten,
Sportiva-Italia, sinds 2005  |
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za nov 28, 2009 16:32 Onderwerp: |
|
|
Er is een categorie "Sportiva-Italia babes" toegevoegd. Het leek me wel leuk om babes te zien met Sportiva-Italia als thema, maw: als het maar met Italië en met name Italiaanse auto's en autosport te maken heeft.
Voor Kerstbabes is het al te laat, dus was mijn gedachte om maar gewoon een oproep te doen en wie weet kan er iedere maand een andere 'babe' zich presenteren. Misschien voor sommigen een opstapje naar modellenwerk en anders is het gewoon leuk voor later.
Wie weet wordt het een succes! |
|
| Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za feb 20, 2010 15:41 Onderwerp: |
|
|
Naar aanleiding van de vele spambots en fakers die zich aanmelden, heb ik per direct alle Gmail adressen geblokkeerd, maw: NIET met een Gmail account aanmelden, want dat werkt dus niet meer.
Bedankt. |
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|